کانال تلگرام صیغه

کانال تلگرام صیغه

ازدواج موقت یکی از راهکارهای دین اسلام برای اجتناب از روابط غیرقانونمند است که می‌تواند به افراد برای دست‌یابی به روابط عاطفی کمک کند. این در حالیست که کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های مجازی هم از این ماراتن جا نمانده‌اند و در حال رشد و گسترش هستند.

کانال تلگرام صیغه

به گزارش ایسنا، «رویداد 24» در ادامه نوشت: این کانال‌ها با رعایت روابط شرعی افراد را برای ازدواج موقت آشنا می‌کنند.

این سایت افزود: رویداد 24 مدتی است. یکی از این کانال‌ها را مورد بررسی قرار داد. و حتی با مدیر کانال تلگرامی پیوند دلها که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان و وزارت ارشاد و پلیس فتا است. تماس برقرار کرد:

سعی کردیم با خود شخص دکتر کریمیان صحبتی داشته باشیم. در شروع مکالمه و بی‌مقدمه خبرنگار خانمی که پشت خط تلفن است . خود را معرفی کرده و محاسبه را آغاز میکند.

آیا بستر روابط بین فردی سالم و مناسب است؟

روابط انسانی سالم نیازمند بستری سالم و اعتماد و ارتباط سالم و هوشمندانه است. روابطی که ریشه در شفافیت و حقیقت داشته باشد حتما می‌تواند پویا‌تر باشد و ثمره بهتری هم به جامعه ببخشد. قبل از ورود تکنولوژی شبکه‌های اجتماعی نوع روابط انسانی و عاطفی، شکل و رنگ و بوی دیگری داشت. و امروز اما همه چیز خلاصه می‌شود در مانیتورهای کوچک و بزرگی که از طلوع تا غروب زندگی را دستخوش خود کرده است. حالا اما روایتی تازه از نقش تکنولوژی و استفاده ثمربخش از آن در شبکه‌های ازدواج موقت نمود پیدا کرده است. آیا چنین روابطی از نظر قانونی و شرعی سالم است؟ کدام نهاد‌ها موظف به رسیدگی و کنترل این چنین شبکه‌هایی هستند؟ نگاه فعالان حوزه زنان به این موضوع چگونه است؟

نگاه دکتر کریمیان از کانال تلگرام صیغه به عنوان فعال حوزه زنان به صیغه و ازدواج موقت

صیغه فرصتی است. برای انضباط اجتماعی و این امکان را به افراد می‌دهد تا در یک چارچوب مشخص و معین مذهبی به روابط عاطفی و اجتماعی خود بپردازند. از سویی دیگر از روابط بدون چارچوب و بی‌هدف جوامعی که قوانین اسلامی این چنینی ندارند هم فاصله خواهیم گرفت.

حسین کریمیان در ادامه با تاکید بر این موضوع که از موافقان و مدافعان سنت صیغه است. می‌گوید: صیغه یکی از راهکارهای اسلام برای روابط سالم است. صیغه این امکان را به جوانان می‌دهد که نیازهای روحی و عاطفی خود را حل کنند.

دکتر حسین کریمیان میفرمایند هر فعالیت مدنی باید قوانین خود را داشته باشد. و بر اساس‌‌ همان قانون پیگیری شود و نباید رها شود. اما در شرایطی که صیغه موقت که بر اساس سفارشهای دینی برنامه و چارچوبی برای ارتباط زوجین با نظمی مشخص است. مستمسک سودجویی و رفتارهای ناشایست دیگر می‌شود باید چاره‌ای اندیشید. این در حالیست که همیشه در ادبیات فرهنگی، اجتماعی و دینی خود چنین مسائلی را نکوهیده ومنفی می‌دانیم. در چنین شرایطی من هم با سوء استفاده‌های این چنینی از دین مخالف هستم.

صیغه فرصتی برای آرامش است نه امرار معاش و هوس بازی

کریمیان تصریح می‌کند بر خلاف شایعات که ارتباط یک خانم به واسطه ازدواج موقت (صیغه) در یک روز با چند نفر امکان پذیر است. جهت حمله به این روش حسنی و بدنام کردن صیغه است و از نظر دینی هم حرام است ونکوهیده نیست.

صیغه فرصتی برای آرامش است نه امرار معاش و هوس بازی

کریمیان در ادامه با اشاره به این موضوع که سوءاستفاده از صیغه را در این فرصت از منظر اجتماعی بررسی می‌کند. می‌گوید: آنچه قابل مشاهده است، جامعه‌ای است. که در آن بناست ازدواج در هر دو روش موقت و دائم تصحیل گر ارتباط اجتماعی زوجین به طور سالم باشد. و نه آنکه فرصتی فراهم کند برای سودجویی و امرار معاش و هوس بازی.

فعال حوزه زنان

این فعال حوزه زنان در ادامه می‌گوید: اگر قرار باشد. فردی برای برطرف کردن نیازهای شخصی خود، از موقعیت فرد دیگری سوء استفاده کند. نمی‌توان به هیچ روشی آن را توجیه کرد.

دکتر کریمیان بر این موضوع که آنچه در این شبکه اجتماعی در حال به وقوع میباشد. را نباید تحت عنوان صیغه بررسی کرد. صیغه به عنوان فرصتی برای آشنایی افراد و تعامل و ارتباط بهتر بین زوجین است. در فضایی سالم است. و این موضوع قطعا در این کانال تلگرامی پیوند دلها حال رخ دادنست. این موضوع نه تنها در جامعه اسلامی، بلکه در تمام جامعه بشری هم پسندیدست.

اسلام و کرامت انسانی زن

اسلام دین صلح، آرامش و انسان دوستی است. دینی که هدف آن ارائه برنامه‌ای برای زندگی بهتر است. از همین روست که با ارائه شعائر دینی و راهکارهای شرعی متعدد برای هر مسئله‌ای، راه حلی مطرح می‌کند. همچنین در زمان صدر اسلام یکی از وجوه دین اسلام مبارزه با آزار واذیت علیه زنان بود. اسلام توانست با مسئله زنده به گورکردن مقابله کند. حقوق اجتماعی، اقتصادی و سیاسی زن را مطالبه کند. تا جایی که در دوران صدر اسلام حقوق مربوط به ارث مطرح شد. حتی در اسلام این قانون وجود دارد که زن این امکان را دارد که از درآمد‌های خود هیچ مبلغی را در وارد خانه‌اش نکند.

با اشاره به کرامت انسانی که در دین اسلام برای زن تعریف شدست. حسین کریمیان می‌گوید: بنابر آنچه در تاریخ اسلام وجود دارد. اسلام همیشه برای زن کرامت ویژه‌ای قائل بوده است. و دین اسلام زن را به عنوان موجودی والا و گاهی فرا‌تر از مرد مورد احترام و ستایش قرار دادست.

ازدواج ازدواج موقت بزرگترین کانال صیغه یابی و ازدواج موقت از سرتاسر ایران پیوند دلها درخواست صیغه موقت دوستیابی زن برای صیغه موقت زن برای صیغه موقت سایت زن صیغه موقت حسینی سایت صیغه موقت شرعی صیغه صیغه موقت صیغه موقت اردبیل تلگرام صیغه موقت اسلامی صیغه موقت تبریز صیغه موقت تلگرام صیغه موقت در میناب صیغه موقت فوری تهران صیغه موقت قم صیغه موقت متن صیغه‌یابی قرارداد صیغه موقت کانال ازدواج موقت با عکس کانال ازدواج موقت با عکس اصفهان کانال ازدواج موقت با عکس اهواز کانال ازدواج موقت با عکس تبریز کانال ازدواج موقت با عکس تلگرام کانال ازدواج موقت با عکس شیراز کانال ازدواج موقت با عکس قم کانال ازدواج موقت با عکس کرمان کانال ازدواج موقت با عکس کرمانشاه کانال ازدواج موقت با عکس مشهد کانال ازدواج موقت خاتون کانال ازدواج موقت رایگان کانال ازدواج موقت رایگان بجنورد کانال ازدواج موقت رایگان تهران، استان تهران، ایران کانال ازدواج موقت رایگان سقز، استان کردستان کانال ازدواج موقت رایگان سنندج، استان کردستان کانال ازدواج موقت رایگان مشهد، استان خراسان رضوی، ایران کانال ازدواج موقت واتساپ کانال تلگرام صیغه کانال تلگرام صیغه موقت با عکس کانال صیغه موقت اسلامی کجا صیغه موقت کنیم گروه بیوه واتساپ متن صیغه موقت مهریه صیغه موقت نی نی سایت همسریابی