ازدواج موقت به روش تلگرامی

ازدواج موقت به روش تلگرامی

نگاه ایران: ازدواج موقت به روش تلگرامی! تنها لازم است عضو کانال تلگرامی پیوند دلها باشی. همه چیز فراهم است. از میان گزینه ها یکی را انتخاب می کنی، همان گزینه ای که به سلیقه ات خوش می آید. رنگ پوست: سفید، قد: ۱۶۰ سانتی م تر، زیبا و خوش اندام و….. البته این یک قلم از زیر دستتان در نرود، میزان مهریه. قیمت هر کُدی از بانوان متفاوت است. مهریه طبق درخواست خانم و شرایط ایشان تنظیم میشود.

حق مشاور را هم در نظر بگیرید.

حق الوکاله مشاوره شما برای ازدواج موقت بسته به کدی که انتخاب کردید متغیر است.

هر کدی را که انتخاب کردید کافی است به ادمین کانال بفرستید. در چشم به هم زدنی ازدواج موقت برایتان مهیا است. متعه یا نکاح منقطع یا ازدواج موقت که البته به صیغه نیز معروف است،. چند سالی می شود که خدمات درخواست ازدواج موقت در فضای مجازی ارایه میشود. و این خدمات در شبکه پیام رسان محبوب ایرانی ها تلگرام هم بسیار پر طرفدار است . شبکه پیام رسان موبایلی تلگرام که پیش از این کانال های همسرگزینی و همسریابی را نیز در کارنامه دارد.

ازدواج موقت به روش تلگرامی

کانال ازدواج موقت

 کانال تا به اینجا پنج سال از زمان تاسیسش می گذرد بالغ بر ۷ هزار کاربر دارد. کاربرانی به خاطر اعتبار موسسه عضو این کانال هستند. این کانال پیج جالب و منظمی از افرادی است که متقاضی ازدواج موقت هستند. مردی که متقاضی ازدواج موقت باشد. به راحتی زن مورد نظر خود را برای ازدواج موقت می یابد.دلیل ان نیز سیستم قوی ثبت نام موسسه می باشد. گرچه این کانال تلگرامی از تمامی اقصا نقاط کشور متقاضی دارد. زنانی از شهرهای تهران، کرج، مشهد مقدس، شیراز، اصفهان و …. را برای ازدواج موقت به مردان متقاضی معرفی می کند. و بر سلامت بانوان نظارت دارند. و به هیچ وجه خانمی به شهر آقا سفر نمی کند.

براساس آنچه که مدیر این کانال دکتر حسین کریمیان در معرفی نامه خود درج کرد. فعالیت این کانال را مطابق با شرع مقدس اسلام و کاملا حلال عنوان کرده است. و به استناد مواد ۱۰۳۴، ۱۰۷۱ الی ۱۰۷۷ قانون مدنی و ماده ۲۱ قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ فعالیت کانال را قانونی دانسته است. موسسه با ثبت در ستاد ساماندهی فضای مجازی به دریافت کد شامد موفق شده است.

و مستند به مصوبه شورای نگهبان مجازات متعاقدین و عاقد در ازدواج غیر رسمی و مکرر، غیر قانونی است.  مجوز فعالیت از وزارت ورزش و جونان و اداره فرهنگ و ارشاد که اخذ کرده است.

ازدواج موقت به روش تلگرامی

شرایط ازدواج موقت در کانال تلگرامی

 ازدواج موقت برای مردان شرایط خاصی ندارد. به جز داشتن توان مالی تقریبا شرط دیگری وجود ندارد که مرد را از ازدواج موقت منع کند. آنچه که در شرایط مردان متقاضی قابل توجه است این است که محدودیت سنی برای مردان وجود ندارد. و هر فردی در هر سن و سالی می تواند اقدام به انتخاب زنان و ازدواج موقت از طریق این کانال کند. مردان متقاضی می توانند از میان کدهای مختلف زنی را که شرایطش با او همخوانی دارد انتخاب کند.

در فرم مشخصات خود اظهاری زنان در این کانال به ویژگی هایی از جمله:

  • سن
  • قد
  • وزن
  • ویژگی های ظاهری
  • میزان مهریه
  • وضعیت مسکن
  • و پرونده بهداشت و سلام

اشاره کرده اند.

میزان مهریه ماهانه بین دو میلیون تا پنج میلیون تومان برای یک تا ۶ جلسه تعیین کرده اند. زنان یائسه برای هر بار مراجعه مرد مهریه ای بین هفتصد تا یک میلیون و هشتصد تومان دریافت می کنند. برای زن جوان غیر یائسه نیز برای هر ۴ جلسه یک ساعته، حدود 4 میلیون تومان مهریه مشخص کرده اند.

براساس آنچه که روزنامه ابتکار در گفت و گو با ادمین کانال پیوند دلها دکتر حسین کریمیان دریافته است:. داشتن مسکن، سن و سال زنان بر رویمیزان مهریه زنان تاثیر گذار است. مدت زمان حضور مرد در مکان خانم براساس قوانین کانال ۳۰ تا ۴۰ دقیقه است.

خطبه توسط عاقد شرعی مجموعه و در زمان ملاقات به صورت تلفنی خوانده می شود.

مشاوره تلفنی تا گارانتی عدم رضایت

این کانال فارغ از اینکه ازدواج موقت را آسان کرده است. هزینه مشاوره برای مردان به نسبت شرایط و مهریه زن متفاوت است و حق الوکاله نیمی از مهریه ای است که زن دریافت می کند. در کمال ناباوری یکی دیگر از تسهیلات این کانال برای متقاضیان گارانتی عدم رضایت است. و تصاویری از عودت پول به متقاضیان مرد گویای این صدق می باشد. 

ازدواج موقت به روش تلگرامی

ازدواج موقت به روش تلگرامی

نظرات خود را با ما در میان بگذارید و به کد ها ستاره دهید

 کانال تلگرامی ازدواج موقت کانالی دیگر را به موازات کانال ازدواج موقت راه اندازی کرده است. تا کاربران تجربیات خود را با دیگران در میان بگذارند و درباره ازدواجشان امتیازدهی کنند. این امتیازدهی در انتخاب دیگر کاربران تاثیر می گذارد. 

شرایط زنان برای ازدواج موقت به روش تلگرامی 

براساس تحقیق و تفحص روزنامه ابتکار و تماس به عنوان یک زن متقاضی ازدواج موقت، مشخص شد که زنانی می توانند. در این کانال برگه خوداظهاری را پر کنند که مطلقه و بیوه باشند. اطلاعات زنان زمانی بر روی کانال قرار خواهد گرفت که هویت واقعی آنان فاش شود. این کانال زمانی که زنان عکس صفحه اول و دوم شناسنامه، کارت ملی و دفترچه طلاق را دریافت کند اطلاعات خود اظهاری زنان را بر روی کانال تلگرامی قرار می دهد.

البته براساس آنچه که آقای کریمیان می گوید: برای حفظ آبروی زنان عکس کارت ملی آن ها فقط پیش این مرکز باقی می ماند. و هیچ جایی ثبت نمی شود. علاوه بر این در صورت عدم رضایت به هیچ عنوان عکسی از خانم ها منتشر یا به مردان متقاضی ارسال نمی شود. همچنین مسئول مصاحبه و گزینش خانم ها، یک زن است بنابراین اطلاعات آن ها محفوظ می ماند.

ازدواج موقت به روش تلگرامی

 رعایت کلیه مسائل شرعی بر عهده زوجین است 

از زمان انتخاب تا ازدواج موقت تنها چند روز تا صیغه محرمیت بین یک مرد و زنزمان لازم است . مرد حتما باید از چند روز قبل اقدام به ارسال عکس کارت ملی و واریز حق مشاوره کند. عکس مدارک حتما باید ارسال شود. و بدون کارت ملی حتی با پرداخت ده برابر حق مهریه و مشاوره این وصلت حاصل نخواهد شد. تصویر کارت ملی هیچ الزام قانونی یا خطری برای متقاضیان مرد ندارد.

و تنها برای حفظ امنیت خانم ها دریافت می شود. در شرایط ازدواج موقت قید کرده است: مهریه قبل از جاری شدن صیغه به موسسه پرداخت می شود. و حق مشاوره معرفی قبل از معرفی اخذ میگردد.

این کانال با گرفتن سفته یا چک از بانوان تضمین تمکین زمانی به اقایان میدهد. و در شرایط ازدواج موقت قید می کند: از آنجایی که ما فقط معرف هستیم. طبق درخواست خانم ها و آقایان رعایت کلیه مسائل شرعی با تبعیت از نظر مرجع تقلید محترم بر عهده زوجین است. و مسئولیت نگهداشتن عده بر عهده خانم ها خواهد بود و پرداخت مهریه زمان عده به عهده آقا میباشد.