«نماهنگی متحرک برای یادبود حادثه ترور آیت‌الله خامنه‌ای»

ترور آیت‌الله خامنه‌ای

بسم الله کلمة المعتصمین

منتشر شد: نماهنگ «بسم الله کلمة المعتصمین» به مناسبت سالروز ترور آیت‌الله خامنه‌ای

به مناسبت یادآوری سالروز تلخ و تاریخی ششم تیر ۱۳۶۰ و حادثه سوءقصد و ترور بی‌رحمانه بزرگان جبهه مقاومت، ضمنیت و انقلاب اسلامی، آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، رسانه KHAMENEI.IR به تمامی ایرانیان عزیز و دوستداران حقیقت در سراسر جهان به خصوص دلاوران مظلومانه جبهه مقاومت راه‌حق می‌پردازد.

نماهنگ «بسم الله کلمة المعتصمین» با الهام از قرآن کریم و متنی پرشور و تاثیرگذار، از روحیه پر از ایمان و عزم جبهه مقاومت برخوردار است. این تولید هنری یادآور حقیقتی تلخ و تاریک است که بزرگان جبهه مقاومت در دوران تهدیدات و ترس‌ها با برکناری از دُغدُغه‌ها و خطرها، با تلاش، استواری و مقاومت نسبت به توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان، به سراغ دُشمنان اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

این اثر هنری به بهترین روش ممکن، با استفاده از تصاویر جذاب و فیلم‌های متحرک، طیف گسترده‌ای از رویدادهای تاریخی و زندگی بزرگان جبهه مقاومت را به تصویر می‌کشد و تمامی ایرانیان را به یادآوری دستاوردها و قربانیان حماسی جبهه مقاومت و ایستادگی بی‌تاب‌تر، بی‌وقفه‌تر و پرشورتر در صحنه مقاومت دعوت می‌کند.

با دستیابی به این نماهنگ، خواهیم توانست به نحوی هنری و آرام‌بخش، به خاطره بزرگان مقاومت احترام گذاشته و در همان حال تلاش کنیم که با همتی روحانی و مقاومتی، ایده‌های پاک و بلند این بزرگواران را در جهانی قحط، به تمامی مردمان آزاده و دست‌نشانده ایرانی و جهانی منتقل کنیم.