با ایران مخالفند

با ایران مخالفند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای :«آنها فقط با جمهوری اسلامی مخالف نیستند،با ایران مخالفند. آمریکا با ایران قوی مخالف است، با ایران مستقل مخالف است. همه‌ی بحث آنها، همه‌ی دعوای آنها سر جمهوری اسلامی نیست؛ البتّه با جمهوری اسلامی بشدّت و عمیقاً دشمنند، در این شکّی نیست.

با ایران مخالفند

امّا بدون جمهوری اسلامی هم با ایران که مستقل باشد مخالف هستند. آنها ایران دوران پهلوی را دوست دارند: گاو شیرده و مطیع اوامر آنها که شاه مملکت برای یک تصمیم، ناچار بشود سفیر انگلیس یا سفیر آمریکا را بخواهد و از او کسب تکلیف بکند! این ننگ را ملّت ایران چگونه میتواند تحمّل بکند؟ آنها این را میخواهند.» ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: من به صراحت می‌گویم این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی‌های خائن در خارج به آنها کمک کردند.

ایشان افزودند: برخی افراد نسبت به اینکه گفته شود فلان حادثه طراحی و کار دشمن بوده است، حساس هستند و سینه سپر می‌کنند برای دفاع از سازمان جاسوسی آمریکا و صهیونیست‌ها انواع تحلیل‌ها و لفاظی‌های مغلطه‌آمیز را نیز به کار می‌گیرند تا بگویند کار خارجی‌ها نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: در آینده نیز هر جا که دشمنان بخواهند اختلالی ایجاد کنند، آنکه بیش از همه سینه سپر خواهد کرد، ملت شجاع و مؤمن ایران است

ایشان ملت ایران را همچون مولای خود حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) ملتی مظلوم و در عین حال قوی خواندند


رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب این نماهنگ را منتشر میکند.